בסדנו - לוגו

בסדנו

השקעות בינלאומיות 

כתבה באתר משפחה - ראיון עם אליעזר גרוס

אליעזר גרוס בעיתון משפחה: "זה המודל העסקי שלנו"

בראיון לעיתון "משפחה", סיפר מנכ"ל קבוצת בסדנו, אליעזר גרוס, על המודל העסקי המעניין של הקבוצה. "כוח העבודה בישראל הוא זול בהשוואה לארצות הברית. גם ההוצאות השונות נמוכות יותר. כאשר רוכשים חברת סטארטאפ, צריך פחות כסף כדי לרכוש חברה ישראלית בהשוואה לאמריקאית".

"זה מצב מוזר שבו באפשרות משקיע ישראלי יכול לקנות אחוזים בסטארטאפ מישראל ולמכור אותם במחיר כפול ביממה שלאחר מכן, כי באמריקה הערך שלהם גבוה יותר. בפועל הדבר הזה לא מתרחש, כי המשקיעים האמריקנים רואים ששווי החברה היה נמוך משמעותית ממחיר המכירה המוצע, וזה לא פייר ולא הגיוני", מסביר אליעזר גרוס.

"מנגד, אם רוכשים חברה ישראלית ומקדמים אותה – ואחרי תקופה של חודשים ארוכים אנסה למכור אותה, אוכל לבקש מחיר גבוה יותר עבורה. לעתים, אפילו יותר מפי שניים", ממשיך גרוס בדבריו. שווי החברה צפוי להיות פי שניים בארצות הברית, ולכן תמחור גבוה יישמע לרוכשים פוטנציאליים מאמריקה פייר".

"חשוב לומר שאנחנו בקבוצת בסדנו, כחלק מהמודל העסקי, נכנסים בשלב הראשון ויוצאים אחרי שלוש שנים לכל היותר. לא ממתינים לאקזיט שיכול להגיע אחרי עשור. אנחנו עוסקים בסטארטאפים בשלבים הראשונים, ולכל היותר בשלבים השניים. למה? כי הסיכוי לכישלון נמוך יותר וזה שלב מספק במיוחד".

קראו כאן את הכתבה המלאה >>

קריאה נוספת

אליעזר גרוס חושף את הייחודיות של קבוצת בסדנו | צפו

הסיבות שבזכותן טוב לעבוד עם בסדנו

קבוצת בסדנו היא קבוצת השקעות בעלת התמחות בהשקעות הייטק ונדל"ן, בעיקר בשלבים המוקדמים של פעילותן. הקבוצה הישראלית-אמריקאית, בהכוונתו של היו"ר אליעזר גרוס, מאתרת הזדמנויות להשקעה

קרא עוד »
נגישות