בסדנו - לוגו

בסדנו

השקעות בינלאומיות 

אליעזר גרוס חושף את הייחודיות של קבוצת בסדנו | צפו

הסיבות שבזכותן טוב לעבוד עם בסדנו

קבוצת בסדנו היא קבוצת השקעות בעלת התמחות בהשקעות הייטק ונדל"ן, בעיקר בשלבים המוקדמים של פעילותן. הקבוצה הישראלית-אמריקאית, בהכוונתו של היו"ר אליעזר גרוס, מאתרת הזדמנויות להשקעה בתעשייה, בהייטק ובנדל"ן ובעלת אלפי משקיעים.

ניתן למנות מספר סיבות מרכזיות שבזכותן, טוב לעבוד עם קבוצת בסדנו. הסיבה הראשונה, מסביר אליעזר גרוס, היא הקשרים של הקבוצה: "פיתחנו קשרים ענפים בקהילות יהודיות בארצות הברית וגם בסביבה של מקבלי ההחלטות במדינות המפרציות. זה מאפשר לנו לאתר עוד הזדמנויות להשקעה ולקדם את החברות שבהן אנחנו כבר משקיעים".

סיבה נוספת היא הליווי המקצועי – לא רק הסתפקות בגיוס הון. בסדנו מלווה את החברות ועושה זאת בזכות צוות מקצועי ייעודי. הייעוץ והליווי, מאפשרים לחברות מעין פתיחת דלתות ויציאה לשווקים נוספים ופוטנציאליים.

סיבה אחרת היא מודל השקעה מנצח, שמותאם לאופיה של משפחה חרדית ממוצעת. בסדנו נכנסת בשלב ה-Pre-Seed או ה-Seed ויוצאת בסבבי הגיוס הראשונים. ההיצמדות לערכים ולקוד האתי שניסחנו, מאפשרים לנו להצליח.

קריאה נוספת

אליעזר גרוס חושף את הייחודיות של קבוצת בסדנו | צפו

הסיבות שבזכותן טוב לעבוד עם בסדנו

קבוצת בסדנו היא קבוצת השקעות בעלת התמחות בהשקעות הייטק ונדל"ן, בעיקר בשלבים המוקדמים של פעילותן. הקבוצה הישראלית-אמריקאית, בהכוונתו של היו"ר אליעזר גרוס, מאתרת הזדמנויות להשקעה

קרא עוד »
נגישות