בסדנו - לוגו

בסדנו

השקעות בינלאומיות 

בסדנו ותחום ההייטק הישראלי

אליעזר גרוס מסביר: המספרים שמאחורי בסדנו

קבוצת בסדנו עוסקת בהשקעות בתחום ההייטק והנדל"ן, בעסקאות בעלות פוטנציאל תשואה גבוה, תוך הקפדה על כללי ההלכה והחוק. תחום מרכזי בהשקעות הקבוצה, כפי שמסביר יו"ר הקבוצה, אליעזר גרוס, הוא ההייטק הישראלי. התעשייה העילית בישראל נחשבת למצליחה במיוחד, גם אם לוקחים את ההאטה היחסית ב-2023 ואילך.

רק כדי לסבר את האוזן, מסביר גרוס, בשנת 2019 הסתכמו עסקאות המימון בעסקאות של חברות ישראליות ב-1.95 מיליארד דולר. בשנה שלאחר מכן, שהייתה מאופיינת בחוסר יציבות עקב מגפת הקורונה, בוצעו 128 עסקאות מימון בשווי של 6.96 מיליארד דולר, פי 3.5!

לקבוצת בסדנו, מעבר ללמעלה מ-10,000 משקיעים ועוקבים נאמנים, ישנם כ-40 מיזמים וחברות פורטפוליו פעילות שבהם היא משקיעה. שווי הנכסים שבניהול הקבוצה הוא כ-150 מיליון דולר וכמו כן 60 מיליון דולר של אקזיט ועליית שווי. עם מספרים, לא ניתן להתווכח. אם נצרף לזה את המספרים המעולים של תחום החדשנות בישראל, נקבל השקעות בעלות פוטנציאל רב.

קריאה נוספת

אליעזר גרוס חושף את הייחודיות של קבוצת בסדנו | צפו

הסיבות שבזכותן טוב לעבוד עם בסדנו

קבוצת בסדנו היא קבוצת השקעות בעלת התמחות בהשקעות הייטק ונדל"ן, בעיקר בשלבים המוקדמים של פעילותן. הקבוצה הישראלית-אמריקאית, בהכוונתו של היו"ר אליעזר גרוס, מאתרת הזדמנויות להשקעה

קרא עוד »
נגישות